phone 22 517 88 23,    22 517 88 48  alternate_email biuro@seka-hr.pl

Image
image

Obsługa kadrowo-płacowa

Kadry i płace – to nasza specjalizacja i pasja

Poznaj nasze usługi

W ramach naszych usług zapewniamy kompleksową obsługę kadrowo – płacową, realizowaną z wykorzystaniem renomowanych systemów i naszych autorskich rozwiązań IT. Oferujemy także usługi komplementarne z szeroko pojętego obszaru HR.

Image

Administracja płac pracowników

Image

Kadry i płace

Image

Outsourcing badań lekarskich

Image

Administracja kadr

Image

Konsultacje prawne

Image

Szkolenia

audyt teczek osobowych

Audyt teczek osobowych

rodo

RODO

Administracja płac pracowników

  • Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami regulaminu wynagradzania obowiązującego u danego Klienta.
  • Wyliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, ekwiwalentów za urlop oraz innych składników wynagrodzenia.
  • Realizacja wypłat dla pracowników oraz zapłata zobowiązań wobec ZUS i US z wydzielonego subkonta płacowego.
  • Sporządzanie i dostarczanie informacji, przeznaczonych dla pracowników, o wysokości wynagrodzenia, pobranych składkach na ubezpieczenia oraz zaliczkach na podatek dochodowy (tzw. paski płac).
  • Przygotowywanie dokumentacji i rozliczeń dla ZUS, US, PFRON, GUS.
  • Przygotowywanie zaświadczeń, druków i informacji dla pracowników.
  • Administracja płac osób zatrudnionych na podstawie niepracowniczych form zatrudnienia (umowy o dzieło, zlecenia itp.).
  • Rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Image

Kadry I płace

  • Przygotowywanie niestandardowych, nieperiodycznych raportów zgodnych z oczekiwaniami Klienta.
  • Przygotowywanie wniosków do celów emerytalno-rentowych (druki ZUS Rp-7), pomoc przy wypełnianiu druków Kp-1 oraz ZUS Rp-6.
  • Korekty deklaracji ZUS z lat ubiegłych, sprzed okresu świadczenia usług na rzecz danego Klienta.
  • Przygotowanie audytu płac i akt osobowych.
  • Przygotowanie regulaminu pracy i regulaminu wynagradzania, regulaminu ZFŚS.
Image

Outsourcing badań lekarskich

  • Wystawianie skierowań na badanie lekarskie (wstępne, okresowe i kontrolne)
  • Monitorowanie ważności badań na podstawie bazy pracowników otrzymanej od klienta
  • Prowadzenie rejestru i zarządzanie bazą danych w celu nadzorowania terminów realizacji badań medycyny pracy w celu zachowania ciągłości i aktualności badań lekarskich pracowników
  • Wysyłanie podpisanych skierowań na e-miale pracowników z instrukcją postępowania
  • Przyjmowanie od pracowników, w formie elektronicznej, skanów wystawionych zaświadczeń lekarskich po odbytych badaniach
Image

Świadczone przez nas usługi mają na celu zapewnienie rozwiązań dostosowanych do indywidualnego klienta, tak by zagwarantować klarowne, precyzyjne i bezpieczne funkcjonowanie firmy.

Administracja kadr

  • Bieżące prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji kadrowej.
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia i innych wymaganych przepisami Kodeksu pracy.
  • Informowanie o konieczności odnowienia badań lekarskich, szkoleń bhp itp., w związku z upływającym terminem ich ważności.
  • Ustalanie wymiaru urlopów wypoczynkowych i ewidencja ich wykorzystania.
  • Asystowanie i współpraca z Klientem przy kontrolach ZUS, PIP, US.
Image

Konsultacje prawne

  • Interpretacja przepisów prawa pracy, podatkowego i prawa dotyczącego ubezpieczeń społecznych.
  • Zastępstwo procesowe w zakresie spraw pracowniczych, w tym przygotowywanie odpowiedzi na pozwy, reprezentacja przed sądami  oraz  negocjowanie ugód.
  • Bieżące konsultacje prawne w zakresie sprawa pracowniczych.
Image

Szkolenia z obszaru kadr, płac, prawa pracy i księgowości

Procesy z zakresu prowadzenia kadr i płac to bardzo złożone  zagadnienia.  Osoby zatrudnione na stanowiskach związanych z ich obsługą, muszą stale podnosić swoje kompetencje, zwłaszcza wobec częstych zmian przepisów i ich interpretacji. Dlatego nasze szkolenie z zakresu kadr, płac, prawa pracy i księgowości są prowadzone przez praktyków, a ich treść jest zawsze dostosowywana do potrzeb klienta i aktualnego stanu prawnego.

Zobacz aktualną ofertę szkoleń »

image

Audyt teczek osobowych

Pełna analiza dokumentacji pracowniczej w zakresie stosowania i przestrzegania prawa pracy. Obejmuje:

  • Spis  i chronologia ułożenia dokumentów.
  • Kompletność dokumentacji, w szczególności badań lekarskich i szkoleń bhp
  • Sprawdzenie zgodności dokumentacji z prawem pracy.

W tym:

  • Nawiązywanie stosunków pracy.
  • Zmiana warunków zatrudnienia, zakazy konkurencji.
  • Rozwiązywanie stosunków pracy, wydawanie świadectw pracy .
  • Ochrona pracy kobiet.
  • Odpowiedzialność materialna i porządkowa pracowników.
audyt teczek osobowych

RODO

  • Audyt ochrony danych osobowych - weryfikacja funkcjonowania rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo organizacji, informacji, danych osobowych, systemów oraz urządzeń teleinformatycznych zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Wdrożenie dokumentacji - stworzenie ram organizacyjnych dla poprawnej realizacji procesu przetwarzania danych osobowych w organizacji. Przygotowanie niezbędnej dokumentacji i wdrożenie procedur postępowania z danymi osobowymi. 
  • Szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych – otwarte, zamknięte, e-learning.
  • Pełnienie funkcji koordynatora ds. RODO.
  • Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych osobowych - który stoi na straży bezpieczeństwa informacji, odpowiada za zgodność dokumentacji firmowej z RODO i koordynuje procesy ochrony danych.
rodo
first col
second col
Obowiązek informacyjny formularz kontaktowy

Administratorem Twoich danych osobowych jest SEKA HR z siedzibą w Warszawie (04-386) przy ul. Paca 37, nr KRS: 0000361454

W kwestii związanej z ochroną danych osobowych możesz się skontaktować z Administratorem wysyłając wiadomość pod adres email: odo@seka-hr.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie wysłane poprzez formularz kontaktowy. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit f RODO gdzie prawnie uzasadnionym interesem jest udzielenie odpowiedzi na zapytanie.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być zewnętrzne podmioty powiązane z Administratorem, w tym w szczególności dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytanie przesłane za pomocą formularza kontaktowego. Przysługuję Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Przysługuję Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - UODO Stawki 2, Warszawa.

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zapytanie.

Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Zapytaj o ofertę